Information for Speakers 2024 - ATSUMMIT
Szanowni Państwo,
Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i wkład w program konferencji Advanced Threat Summit. Udana współpraca jest dla nas bardzo ważna, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższą listą zasad i wszystkimi informacjami dla prelegentów:
Konferencja odbędzie się w dniach 13-15 listopada 2024:
- 13 listopada - 1 dzień hybrydowy wraz ze specjalnym spotkaniem wieczornym dla uczestników
- 14 listopada - 2 dzień hybrydowy [konferencja onsite - online i warsztaty onsite]
- 15 listopada - 3 dzień online [dodatkowe warsztaty]
Prosimy o przesłanie nam swoich prezentacji do 1 listopada. Przy tworzeniu prezentacji proszę pamiętać o poniższych zasadach:
- Przede wszystkim prezentacja powinna być jak najbardziej praktyczna - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba ich do niej wprowadzać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli jaki był problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem .
- Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
- Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
- Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
- Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
- Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
- Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej.: Pobierz szablon prezentacji.
- Otrzymają Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa banera nie otrzymał, proszę o kontakt.
- Pierwszego dnia (13 listopada) wystąpienia odbędą się tylko na miejscu w hotelu Marriott Warszawa Centrum. Zapraszamy do udziału w całej konferencji. Jeśli nie mogą Państwo być z nami od rana, prosimy o przybycie do hotelu co najmniej 40 minut przed swoją prezentacją.
- W drugim dniu (14 listopada) wystąpienia odbędą się także na miejscu w hotelu Marriott Warszawa Centrum.
- Trzeciego dnia (15 listopada) warsztaty odbędą się online na platformie Zoom.
- Dla wszystkich aktywności online linki zostaną wysłane przed konferencją.
- Nawet jeśli występują Państwo w drugim lub trzecim dniu, zachęcamy do osobistego uczestnictwa w pierwszym dniu konferencji w hotelu, jeśli jest to możliwe.
- Prezentacje trwają 20 minut.
- 15 minut przed prezentacją proszę zgłosić się do punktu technicznego na końcu sali po odbiór mikrofonu i pilota do slajdów.
- W przypadku chęci przetestowania swojej prezentacji, prosimy w przerwie kawowej udać się do techniki, która będzie na końcu sali, w której mają Państwo wystąpienie (sale będą oznaczone).
- Podczas konferencji onsite rozmowy z prelegentami będą odbywały się w kuluarach, chyba że po prezentacji będzie jeszcze czas na sesję Q&A.
- Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf są udostępniane uczestnikom po konferencji w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na ich udostępnienie, proszę o poinformowanie o tym PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak uprzejmie prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze liczą na materiały pokonferencyjne.
- Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom. Możemy również wykorzystać je do promocji Advanced Threat Summit oraz innych naszych wydarzeń. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejsze wykorzystanie nagranych materiałów, prosimy o informację PRZED konferencją.
- Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.
Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń, prosimy o informację do 1 listopada!
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: ats@evention.pl
Ladies and gentlemen,
Thank you very much for your commitment and contribution to the Advanced Threat Summit program. Successful cooperation is very important to us, so please read the following list of rules and all information for speakers.
The conference will be held on November 13-15:
- November 13- 1 hybrid day with an special evening meeting for participants
- November 14 - 2nd hybrid day [onsite - online conference and onsite workshops]
- November 15 - 3rd online day
Please send your presentation by November 1th. When creating a presentation, please bear in mind several aspects:
- First of all, the presentation should be as practical as possible - participants know the theory, so they don't need to be introduced to it. It is worth basing the presentation on the 4W formula: Challenge (in Polish: Wyzwanie), i.e. what the problem was, Implementation (Wdrożenie), i.e. what we did to solve it, Result (Wynik), i.e. what the effect of the introduced change was, Conclusions (Wnioski), i.e. what succeeded, what failed, which was the biggest challenge.
- It is worth asking yourself additional questions:
- How many slides does a presentation about the company take (only a note recommended without slides devoted to the company's description or a maximum of 1 slide and no more than 2 minutes of lecture)
- How many slides does the presentation of the product or solution you want to offer (in the case of partner presentations) take? We recommend that the lecture presents a problem-based approach or is a case study discussed - interested people will want to talk about the product themselves and come to ask for details during the break / during the online conference they will contact you
- The presentation cannot be of a marketing or promotional nature.
- The organizer has the right to interfere with the content of the presentation, if it deems that it does not meet the substantive requirements of the conference or contains promotional or advertising content. The Organizer will inform the Speaker directly about the need for changes.
- Please prepare your presentation on the conference template, which you can download here: Dowload the template.
- Soon each of you will receive a dedicated graphic for publication on LinkedIn and other social media.
- On the first day (November 13), speeches will be held only on-site at the Marriott Warsaw Centrum Hotel. You are welcome to attend the entire conference. If you cannot be with us in the morning, please arrive at the hotel at least 40 minutes before your presentation.
- On the second day (November 14), speeches will also be held on-site at the Marriott Warsaw Centrum Hotel.
- On the third day (November 15), the workshop will be held online on the Zoom platform.
- For all online activities, links will be sent before the conference.
- Even if you are speaking on the second or third day, we encourage you to attend the first day of the conference in person at the hotel if possible.
- Presentations last 20 minutes.
- 15 minutes before the presentation, please go to the technical point at the end of the room to pick up your microphone and slide remote control.
- If you would like to test your presentation, please go to the technique at the coffee break, which will be at the end of the room where you have a presentation (the rooms will be marked).
- We invite you to participate in the entire conference program, but if you cannot participate in the entire event, please come at least 40 minutes before your speech.
- During the onsite conference, talks with the speakers will take place behind the scenes, unless there is still time for a Q&A session after the presentation.
- Conference presentations in the form of pdf files are made available to participants after the conference in the form of a link to a specially prepared, non-public website. If you do not agree to make it available, please let me know BEFORE the conference. In such a situation, however, we kindly ask you to prepare a version of the presentation that we will be able to share with the participants. Participants always count on post-conference materials.
- We will share the obtained recordings of the speeches with participants and speakers. We can also use them to promote the Advanced Threat Summit and our other events. Of course, the copyright remains with you. If you do not agree to the later use of the recorded materials, please inform us BEFORE the conference.
If you do not agree with any of the above provisions, please notify us by November 1!
If you have any doubts or questions, feel free to contact us at: ats@evention.pl