Szanowni Państwo,

Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i wkład w program konferencji Advanced Threat Summit. Udana współpraca jest dla nas bardzo ważna, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższą listą zasad i wszystkimi informacjami dla prelegentów:

Konferencja odbędzie się w dniach 13-15 listopada 2024:

  • 13 listopada - 1 dzień hybrydowy wraz ze specjalnym spotkaniem wieczornym dla uczestników
  • 14 listopada - 2 dzień hybrydowy [konferencja onsite - online i warsztaty onsite]
  • 15 listopada - 3  dzień online [dodatkowe warsztaty]

Prosimy o przesłanie nam swoich prezentacji do 1 listopada. Przy tworzeniu prezentacji proszę pamiętać o poniższych zasadach:

  • Przede wszystkim prezentacja powinna być jak najbardziej praktyczna - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba ich do niej wprowadzać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli jaki był problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem .
  • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
    • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
    • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
    • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
  • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  • Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej.: Pobierz szablon prezentacji.
  • Otrzymają Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa banera nie otrzymał, proszę o kontakt.

 

  • Pierwszego dnia (13 listopada) wystąpienia odbędą się tylko na miejscu w hotelu Marriott Warszawa Centrum. Zapraszamy do udziału w całej konferencji. Jeśli nie mogą Państwo być z nami od rana, prosimy o przybycie do hotelu co najmniej 40 minut przed swoją prezentacją.
  • W drugim dniu (14 listopada) wystąpienia odbędą się także na miejscu w hotelu Marriott Warszawa Centrum.
  • Trzeciego dnia (15 listopada) warsztaty odbędą się online na platformie Zoom.
  • Dla wszystkich aktywności online linki zostaną wysłane przed konferencją.
  • Nawet jeśli występują Państwo w drugim lub trzecim dniu, zachęcamy do osobistego uczestnictwa w pierwszym dniu konferencji w hotelu, jeśli jest to możliwe.

 

  • Prezentacje trwają 20 minut.
  • 15 minut przed prezentacją proszę zgłosić się do punktu technicznego na końcu sali po odbiór mikrofonu i pilota do slajdów. 
  • W przypadku chęci przetestowania swojej prezentacji, prosimy w przerwie kawowej udać się do techniki, która będzie na końcu sali, w której mają Państwo wystąpienie (sale będą oznaczone). 
  • Podczas konferencji onsite rozmowy z prelegentami będą odbywały się w kuluarach, chyba że po prezentacji będzie jeszcze czas na sesję Q&A.
  • Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf są udostępniane uczestnikom po konferencji w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na ich udostępnienie, proszę o poinformowanie o tym PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak uprzejmie prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze liczą na materiały pokonferencyjne.
  • Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom. Możemy również wykorzystać je do promocji Advanced Threat Summit oraz innych naszych wydarzeń. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejsze wykorzystanie nagranych materiałów, prosimy o informację PRZED konferencją.
  • Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń, prosimy o informację do 1 listopada!

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: ats@evention.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o., Rondo ONZ 1 Str, Warsaw, Poland
Specjalizujemy się w kompleksowym programie realizacji wydarzeń, które są efektywnym sposobem budowania relacji z potencjalnymi klientami.

KONTAKT

Weronika Warpas
+48 570 611 811