Mariola Rauzer
Z branżą technologiczną związana od 27 lat, w której od lat zajmuje się marketingiem, wsparciem sprzedaży i event marketingiem, współpracując z największymi firmami technologicznymi.
Jest współzałożycielką spółki Evention, którą z sukcesem od 11 lat rozwija, wielokrotnie zdobywając wyróżnienia najbardziej prestiżowych rankingów prowadzonych wśród polskich firm prywatnych tj. Diamenty Forbesa oraz Gazele Biznesu. Evention jest znana z tworzenia programów wymiany wiedzy i rozwoju społeczności (poprzez organizację regularnych spotkań i konferencji) dla dyrektorów, menedżerów i ekspertów odpowiedzialnych za obszar technologii, bezpieczeństwa i cyfryzacji z największych organizacji działających w Polsce. Pomaga także firmom działającym w obszarze technologii w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Wcześniej przez wiele lat tworzyła dział konferencji w Idg Polska, była też product managerem odpowiedzialnym za część merytoryczną konferencji o tematyce technologicznej w Presspublica (Gremi Media), wydawcy dziennika Rzeczpospolita.
Za podstawową wartość swojej działalności traktuje tworzenie skutecznych form komunikacji w biznesie – wyrażanych w formie konferencji i eventów. Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami na Akademii Leona Koźmińskiego oraz psychologii zachowań rynkowych na wydziale psychologii UW.